ΧΡΗΣΙΜΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ
- ΑΠΟΦΡΑΞΕΙΣ
- ΥΔΡΑΥΛΙΚΟΙ ΑΘΗΝΑ
- Αποφράξεις Περιστέρι
- ΑΠΟΦΡΑΞΕΙΣ ΑΘΗΝΑ
- Κοτσαδόροι
- ΘΗΚΕΣ HUAWEI
- WOMEN JEWELRIES
- ΚΛΕΙΔΑΡΙΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
- KORITSIA ATHINA
- greek escort
- KTHMATOLOGIO
- ATHENS LADIES
- verde
- SANTORINI PORT CARS
- ΑΠΟΦΡΑΞΕΙΣ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ
Κατανόηση της πρόθεσης του χρήστη
Μπορεί να σας φανεί χρήσιμο να σκέφτεστε διάφορα ερωτήματα ως έχοντα μία ή περισσότερες από τις ακόλουθες προθέσεις.
- Αναγνωρίστε την αναζήτηση, οι αναζητήσεις είναι γνωστές ως Queries
- Αναζητήστε, μερικές αναζητήσεις γίνονται αυτόματα
- Αναζήτηση ιστοσελίδας, όταν ο χρήστης αναζητά έναν συγκεκριμένο ιστότοπο ή ιστοσελίδα
- Ατομική αναζήτηση, κάποιοι αναζητούν μια συγκεκριμένη επιχείρηση ή συγκεκριμένο οργανισμό, άλλοι πάλι αναζητούν μια κατηγορία επιχειρήσεων
Τα παραπάνω είναι πολύ παρόμοια με το τυποποιημένο σύστημα “πληροφοριακής, πλοήγησης και συναλλαγής”.
Η Google επεξεργάζεται την ιδέα να ταιριάζει η πρόθεση του χρήστη με τον σκοπό της σελίδας σε άλλο σημείο του εγγράφου – “Ποιος είναι ο σκοπός μιας ιστοσελίδας;”
Σας παραθέτουμε τους ακόλουθους σκοπούς αναζήτησης μιας σελίδας:
- Για να μοιραστείτε πληροφορίες σχετικά με ένα θέμα
- Για να μοιραστείτε προσωπικές ή κοινωνικές πληροφορίες
- Για να μοιραστείτε φωτογραφίες, βίντεο ή άλλες μορφές μέσων κοινωνικής δικτύωσης
- Για να εκφράσετε γνώμη ή άποψη
- Για να διασκεδάσετε
- Για να πουλήσετε προϊόντα ή υπηρεσίες
- Για να επιτρέπεται στους χρήστες να δημοσιεύουν ερωτήσεις για να απαντήσουν άλλοι χρήστες
- Για να επιτρέπει στους χρήστες να μοιράζονται αρχεία ή να κατεβάζουν λογισμικό
Η αντιστοίχιση της πρόθεσης του χρήστη με το σκοπό μιας σελίδας και του είδους του αναμενόμενου περιεχομένου είναι ακριβώς αυτό που ψάχνει η Google για να προσδιορίσει την ποιότητα μιας επιτυχημένης ιστοσελίδας.
Αυτό είναι το βασικό νόημα αν το σκεφτείτε από τη σκοπιά της σημασιολογικής αναζήτησης. Εάν έχω μια σελίδα προϊόντος και τα κορυφαία αποτελέσματα για τη λέξη-κλειδί που στοχεύω είναι όλα ενημερωτικά ως προς τη φύση, τότε προφανώς πρέπει να δημιουργήσω μια ενημερωτική σελίδα ή να προσθέσω περισσότερες πληροφορίες στη σελίδα του προϊόντος μου, αν θέλω ακόμη και να είναι ανταγωνίσιμη.
Βλέπω αυτή την αναντιστοιχία συχνά, όταν οι άνθρωποι αναρωτιούνται γιατί δεν ξεχωρίζουν για έναν συγκεκριμένο όρο.